Har haft en halvtravl dag i køkkenet.
Fik bagt boller af de 1.5kg mel jeg slog op til mine rugfler i går, så er der hurtigt boller i fryseren.
Blev grebet i Netto og købte en Løgismose kylling på bud.
I dag blev brysterne stegt og brugt til en ceasar salat.
Lår og overlår udbenet og lagt i yogurt-marinade så de kan bruges til en butter chicken søndag, så ser vi om det går at marinere det så længe. Lavede en god omgang garam marsala i samme ombæring.
Skroget er kogt til suppe som ender i ramen i næste uge.
3 dages mad på en lille kylling er vel okay.
Lørdag står den på pizza hos søster, det skal der slås dej op til i morgen. Håber fiskehandleren kan sælge mig lidt islandsk stenbiderrogn til den ene pizza.
Lavede saltimbocca på krondyr i går, det kan godt nok anbefales.