this post was submitted on 12 Mar 2026
9 points (100.0% liked)
Mad og drikke
158 readers
4 users here now
For billeder, spørgsmål, diskussioner og alt relateret til mad og drikke - lige hvad madhjertet begærer!
Opslag på fællesskabet skal være relateret til mad eller drikke, og opslag og kommentarer skal altid overholde feddit.dk's regler.
Hvis du har problemer med at uploade dit billede er det nok større end 10 MB (lagerplads er dyrt). Prøv eventuelt at konvertere billedet til webp, eller upload til catbox.moe i stedet og post et link til billedet i stedet for at uploade det.
founded 2 years ago
MODERATORS
you are viewing a single comment's thread
view the rest of the comments
view the rest of the comments
Har haft en halvtravl dag i køkkenet.
Fik bagt boller af de 1.5kg mel jeg slog op til mine rugfler i går, så er der hurtigt boller i fryseren.
Blev grebet i Netto og købte en Løgismose kylling på bud.
I dag blev brysterne stegt og brugt til en ceasar salat.
Lår og overlår udbenet og lagt i yogurt-marinade så de kan bruges til en butter chicken søndag, så ser vi om det går at marinere det så længe. Lavede en god omgang garam marsala i samme ombæring.
Skroget er kogt til suppe som ender i ramen i næste uge.
3 dages mad på en lille kylling er vel okay.
Lørdag står den på pizza hos søster, det skal der slås dej op til i morgen. Håber fiskehandleren kan sælge mig lidt islandsk stenbiderrogn til den ene pizza.
Lavede saltimbocca på krondyr i går, det kan godt nok anbefales.
Ok slap lige af. Os andre kommer til at se ret dårlige ud sammenlignet med dig.
Hvad putter du ellers på den pizza der? Det lyder ret spændende!
Jeg fik rugbrød med leverpostej til frokost.
Kartoffel, courgette cremefraiche dild og lidt løg. Opskriften hapset fra tv2 🙂