Jeg tror jeg vil prøve at lave en stor portion brød i dag, og så fryse nogle af dem ned. Så må jeg se om det stadig er lækkert når det kommer op af fryseren :)
Mad og drikke
For billeder, spørgsmål, diskussioner og alt relateret til mad og drikke - lige hvad madhjertet begærer!
Opslag på fællesskabet skal være relateret til mad eller drikke, og opslag og kommentarer skal altid overholde feddit.dk's regler.
Hvis du har problemer med at uploade dit billede er det nok større end 10 MB (lagerplads er dyrt). Prøv eventuelt at konvertere billedet til webp, eller upload til catbox.moe i stedet og post et link til billedet i stedet for at uploade det.
Det er det
Efter 4 dage med at spise ude til aftensmad, betalt af partiet, fik jeg i går lavet hakkebøffer med bløde løg, kartofler og pandesovs. Hold nu Magle det var lækkert - både smagen, men også selv at lave mad!
Jeg gik amok med at lave brød i går. Det er første gang det er lykkedes for mig, sidst jeg prøvede det endte det altid cement-agtigt.
Hvad ville være billigt pålæg? Kartoffelmad med mayonnaise og rå løg virker ret oplagt.
Det meste pålæg udmærker sig ved at været ret dyrt.
Men generelt kan det betale sig at købe hele spegepølser og lign fremfor skiveskåret.
Jeg laver tit noget hummus og bruger det som pålæg sammen med en skive tomat.
Det meste pålæg udmærker sig ved at været ret dyrt.
Ja jeg har på forhånd opgivet kødpålæg. Ikke at jeg er vegetar.
Jeg laver tit noget hummus og bruger det som pålæg sammen med en skive tomat.
Nu er jeg ikke den skrappeste til at få købt kikærter, men det giver mig dog idéen til noget pesto lignende. Olivenolien, pinjekernerne og basilikum skal bare erstattes.
Så du har hvidløg og parmesan, check 🙂
Synes peanut butter på tilbud rækker ret langt.