this post was submitted on 30 Oct 2025
9 points (100.0% liked)

Mad og drikke

158 readers
4 users here now

For billeder, spørgsmål, diskussioner og alt relateret til mad og drikke - lige hvad madhjertet begærer!

Opslag på fællesskabet skal være relateret til mad eller drikke, og opslag og kommentarer skal altid overholde feddit.dk's regler.

Hvis du har problemer med at uploade dit billede er det nok større end 10 MB (lagerplads er dyrt). Prøv eventuelt at konvertere billedet til webp, eller upload til catbox.moe i stedet og post et link til billedet i stedet for at uploade det.

founded 2 years ago
MODERATORS
 

Dette er tråden, hvor man kan snakke løst og fast om alt der har med mad at gøre.

Hvad har du lavet i ugens løb, og hvad står menuen på i weekenden? Uanset om menuen er pasta med ketchup eller créme brûlée, er man velkommen til at dele det

Denne tråd oprettes automatisk af botten hver torsdag kl 6.

Hvis du har spørgsmål til botten eller ønsker at bruge den på et fælleskab, så skriv til @President_Pyrus@feddit.dk .

God lille-fredag og bon appétit!

you are viewing a single comment's thread
view the rest of the comments
[–] Tralle@feddit.dk 4 points 7 months ago (1 children)

Det meste pålæg udmærker sig ved at været ret dyrt.

Men generelt kan det betale sig at købe hele spegepølser og lign fremfor skiveskåret.

Jeg laver tit noget hummus og bruger det som pålæg sammen med en skive tomat.

[–] RedSnt@feddit.dk 3 points 7 months ago (1 children)

Det meste pålæg udmærker sig ved at været ret dyrt.

Ja jeg har på forhånd opgivet kødpålæg. Ikke at jeg er vegetar.

Jeg laver tit noget hummus og bruger det som pålæg sammen med en skive tomat.

Nu er jeg ikke den skrappeste til at få købt kikærter, men det giver mig dog idéen til noget pesto lignende. Olivenolien, pinjekernerne og basilikum skal bare erstattes.

[–] Tralle@feddit.dk 3 points 7 months ago

Så du har hvidløg og parmesan, check 🙂