Lavede ratatouille den anden dag, det kan anbefales!

For billeder, spørgsmål, diskussioner og alt relateret til mad og drikke - lige hvad madhjertet begærer!
Opslag på fællesskabet skal være relateret til mad eller drikke, og opslag og kommentarer skal altid overholde feddit.dk's regler.
Hvis du har problemer med at uploade dit billede er det nok større end 10 MB (lagerplads er dyrt). Prøv eventuelt at konvertere billedet til webp, eller upload til catbox.moe i stedet og post et link til billedet i stedet for at uploade det.
Lavede ratatouille den anden dag, det kan anbefales!

Mit "luksusgilde" i studietiden var ratatouille, kartoffelgratin, grillkylling og en champignonsauce. Dit billede bringer minder frem
Jeg skal til et kage-sammenskudsgilde i Geneve på lørdag. Har tænkt en del over hvad jeg skulle medbringe, og er endt på klassikeren drømmekage. Laver en tester i morgen for at sikre mig at den bliver svampet og ikke tør, og så den store omgang lørdag morgen så den kan være helt frisk.
Bliver interessant at se hvad folk tager med, det er en kulturelt ret blandet flok har jeg indtryk af (24 medbringer kage, kender kun arrangøren)
Drømmekage er godt nok også en god klassiker
Ja, det var min foretrukne standardkage som barn og ung. Har måske spist lidt for mange af dem fra den lokale Føtexbager i gymnasietiden..
Lyder sgu lækkert, sådan en kagebuffet! Ved ikke om mit kaloriebudget ville kunne holde til det 😂
Det ødelægger budgettet for hele ugen, hvis ikke måneden 😂
Kan anbefale at starte med et lag topping inden du lægger sandkage. Der skal selvfølgelig topping oven på sandkagen også. Altså drømmekage med bunding og topping.
Ah, interessant! Det havde jeg slet ikke overvejet, jeg laver en tester med det, tak for tippet!