this post was submitted on 02 May 2026
7 points (100.0% liked)

Mad og drikke

158 readers
4 users here now

For billeder, spørgsmål, diskussioner og alt relateret til mad og drikke - lige hvad madhjertet begærer!

Opslag på fællesskabet skal være relateret til mad eller drikke, og opslag og kommentarer skal altid overholde feddit.dk's regler.

Hvis du har problemer med at uploade dit billede er det nok større end 10 MB (lagerplads er dyrt). Prøv eventuelt at konvertere billedet til webp, eller upload til catbox.moe i stedet og post et link til billedet i stedet for at uploade det.

founded 2 years ago
MODERATORS
 
top 7 comments
sorted by: hot top controversial new old
[–] Tralle@feddit.dk 3 points 1 month ago (1 children)

Ja vej du dem lige uden indpakning og den der suge ting i bunden. 🙂

[–] President_Pyrus@feddit.dk 5 points 1 month ago (1 children)

Indpakningen alene vejede 20g 🙂

[–] MNF@feddit.dk 2 points 1 month ago (1 children)

Men hvis du er lige så dårlig til matematik som jeg er, er det stadig muligt at du blev snydt

[–] President_Pyrus@feddit.dk 4 points 1 month ago

Ordet "matematik" fremgår af min kandidatgrad, så jeg benægter ikke at det kan være en mulighed!

[–] krydret_ismaskine@feddit.dk 2 points 1 month ago

Så skal der grilles!

Alternativt kan jeg kraftigt anbefale den her: https://www.allrecipes.com/tailgate-tandoori-chicken-recipe-11827792

[–] bigboismith@lemmy.world 2 points 1 month ago (1 children)

Remember that the packaging should not be counted to the 350g

[–] President_Pyrus@feddit.dk 2 points 1 month ago

Yeah, but the packaging hardly weighs over 50-100g. It's still 150-200g for free!