Jeg er lige startet i nyt job, hvor kantinen desværre ikke er etableret endnu. Så det næste lange stykke tid hedder frokosten madpakke. Da det er omkring 12 år siden jeg sidst for alvor lavede madpakker i folkeskolen, så er jeg lidt på bar bund med inspirationen. Lige nu har jeg primært haft rester fra aftensmaden med, men det er jo ikke alt, der fungerer der. Indtil videre har jeg haft kyllingelår med lidt gnavegrønt og så en gang thai karry med. Jeg savner dog lidt inspiration til aftensmaden, hvis den skal fungere som madpakke også.
Mad og drikke
For billeder, spørgsmål, diskussioner og alt relateret til mad og drikke - lige hvad madhjertet begærer!
Opslag på fællesskabet skal være relateret til mad eller drikke, og opslag og kommentarer skal altid overholde feddit.dk's regler.
Hvis du har problemer med at uploade dit billede er det nok større end 10 MB (lagerplads er dyrt). Prøv eventuelt at konvertere billedet til webp, eller upload til catbox.moe i stedet og post et link til billedet i stedet for at uploade det.
Det forstår jeg godt. Jeg synes egentlig at det bedste er en fællesordning hvor man køber ind til smørrebrød. Det kræver kun et køleskab og har fungeret utrolig godt de steder jeg har været med til det.
Ville egentlig have lavet burger.
Men fuck usa
Lav mexicansk mad som protest? Eller venezuelansk?