Jeg lavede goulash i gigantiske mængder i går da jeg faldt over 2kg skært oksekød på datosalg. Så kunne jeg få tømt køleskabet og fryseren for grøntsager der ellers nok bare var blevet glemt. Den eneste udgift udover kødet var de vanvittige mængder paprika der skal i sådan en omgang.
Mad og drikke
For billeder, spørgsmål, diskussioner og alt relateret til mad og drikke - lige hvad madhjertet begærer!
Opslag på fællesskabet skal være relateret til mad eller drikke, og opslag og kommentarer skal altid overholde feddit.dk's regler.
Hvis du har problemer med at uploade dit billede er det nok større end 10 MB (lagerplads er dyrt). Prøv eventuelt at konvertere billedet til webp, eller upload til catbox.moe i stedet og post et link til billedet i stedet for at uploade det.
Jeg lavede bolognese den anden dag, efter inspiration fra denne video. Jeg må sige, jeg har aldrig lavet en så god bolo. Langtidskogning i ovnen tror jeg gør underværker. Næste gang tror jeg at jeg vil prøve at justere opskriften med flere grøntsager og linser, for at strække kødet noget mere.
Købte et fint Crown Prince græskar i Kvickly, en del af deres halloween udstilling.
Er ikke halloween fan så fandt fryd i jeg spiste et græskar tiltænkt pynt 🙂
Igår blev det noget stegt græskar, palmekål (ikke vores egen, fuck kålorme), løg hvidløg og lidt saltede kapers. Og en par skiver krondyr steg.
Vi tager på familiebesøg weekenden over så lavede en god omgang græskarsuppe så vi har noget nemt når vi kommer hjem igen.