Pitabrød med tun, tomat, agurk og tomat de sidste par dage. Simpelt men lækkert 🙂
Mad og drikke
For billeder, spørgsmål, diskussioner og alt relateret til mad og drikke - lige hvad madhjertet begærer!
Opslag på fællesskabet skal være relateret til mad eller drikke, og opslag og kommentarer skal altid overholde feddit.dk's regler.
Hvis du har problemer med at uploade dit billede er det nok større end 10 MB (lagerplads er dyrt). Prøv eventuelt at konvertere billedet til webp, eller upload til catbox.moe i stedet og post et link til billedet i stedet for at uploade det.
Godmorgen.
Tror du glemte tomat 🤪
Godformiddag - jeg stod op kl 03:15 for at være på arbejde kl 05. Og der skulle nok have stået gulerod 🫡
Jeg har pizzadej i køleskabet klar til i morgen, så skal bagestålet frem :)
Stir-fry med udon nudler. Super nemt og hurtigt.

I dag skal jeg lave blinis med min 6-årige dreng. Glæder mig! Han glæder sig også - nok mest til at pynte og spise dem.
Hvad skal i have på dem ?
Det var lidt blandet hvad der kom på dem - vi havde røget laks, nogle små rejer, løg, agurk, creme fraiche, dild, og stenbiderrogn.

Se min burger!
Jeg er satme stolt af den bolle!
Wauw, den bolle ser også virkelig fed ud! Har du fulgt en opskrift?
Joshua Weissmans opskrift.
Det lykkedes rigtig godt, tilpas luftige og ikke for tunge.
Det med at pensle dem med smeltet smør (eller oksetalg i det her tilfælde) giver lige det sidste.
Ruskomsnusk med æg:


Det går man heller aldrig rigtig fejl med 🙂
Jeg blev i weekenden introduceret for Beluga Bolognese , det er virkelig godt. Så hvis man vil prøve at reducere sit kødindtag, kan det klar anbefales