this post was submitted on 03 Jul 2025
8 points (100.0% liked)
Mad og drikke
158 readers
11 users here now
For billeder, spørgsmål, diskussioner og alt relateret til mad og drikke - lige hvad madhjertet begærer!
Opslag på fællesskabet skal være relateret til mad eller drikke, og opslag og kommentarer skal altid overholde feddit.dk's regler.
Hvis du har problemer med at uploade dit billede er det nok større end 10 MB (lagerplads er dyrt). Prøv eventuelt at konvertere billedet til webp, eller upload til catbox.moe i stedet og post et link til billedet i stedet for at uploade det.
founded 2 years ago
MODERATORS
you are viewing a single comment's thread
view the rest of the comments
view the rest of the comments
Kæresten skal lave mad igen og vi har lidt delte meninger om hvad der er super lækkert mad. Så da efterspurgte noget som faktisk er et kødstykke man kan skære ud på tallerkenen, svarede han at han ellers ville lave kødløsdag. Hvor jeg jo måtte medgive at det var en god idé (vi bør spise mindre kød), men så laver jeg altså hamburg i morgen (en af mine livretter som jeg har haft lyst til i måneder, men som han synes er den mest ligegyldige mad i verden).
Så nu er jeg spændt på om jeg skal have hamburg i morgen, eller selv finde på noget vegetarisk, for at gøre op for at få kød i aften 😅
Må nok holde lidt med din kæreste der 🙂
Men sådan med sennep, grønlangkål og sukkerbrunede kartofler og en snaps, så er det nu helt godt.
Måske ikke lige mad til 30 graders varme, men okay det er trods alt blevet lidt koldere igen.
Det bliver nok med kogte kartofler (uhh eller måske kartoffelmos) og persillesovs.
Selv om han nok ville foretrække din version.