this post was submitted on 07 May 2026
8 points (100.0% liked)

Mad og drikke

158 readers
4 users here now

For billeder, spørgsmål, diskussioner og alt relateret til mad og drikke - lige hvad madhjertet begærer!

Opslag på fællesskabet skal være relateret til mad eller drikke, og opslag og kommentarer skal altid overholde feddit.dk's regler.

Hvis du har problemer med at uploade dit billede er det nok større end 10 MB (lagerplads er dyrt). Prøv eventuelt at konvertere billedet til webp, eller upload til catbox.moe i stedet og post et link til billedet i stedet for at uploade det.

founded 2 years ago
MODERATORS
 

Dette er tråden, hvor man kan snakke løst og fast om alt der har med mad at gøre.

Hvad har du lavet i ugens løb, og hvad står menuen på i weekenden? Uanset om menuen er pasta med ketchup eller créme brûlée, er man velkommen til at dele det

Denne tråd oprettes automatisk af botten hver torsdag kl 6.

Hvis du har spørgsmål til botten eller ønsker at bruge den på et fælleskab, så skriv til @President_Pyrus@feddit.dk .

God lille-fredag og bon appétit!

you are viewing a single comment's thread
view the rest of the comments
[–] CarstenBoll@feddit.dk 4 points 1 month ago (1 children)

Der skal altså bare mange triflier til 😂 jeg tænker jeg kan lave trifli til 30 mennesker bare med det der er nu, og sæsonen er knap startet!

[–] Tralle@feddit.dk 3 points 1 month ago (1 children)

Ja okay 🙂

Det står flot det bed.

Vi bruger også at lave kompot eller syltetøj på det, godt med vanilje i, super lækkert på youghurt/a38/kefir/skyr til morgenmaden

[–] CarstenBoll@feddit.dk 4 points 1 month ago

Enig, jeg laver tit rabarbermarmelade på italiensk opskrift med appelsinsaft, det skal jeg helt sikkert gøre igen 🙂