this post was submitted on 07 May 2026
8 points (100.0% liked)

Mad og drikke

158 readers
4 users here now

For billeder, spørgsmål, diskussioner og alt relateret til mad og drikke - lige hvad madhjertet begærer!

Opslag på fællesskabet skal være relateret til mad eller drikke, og opslag og kommentarer skal altid overholde feddit.dk's regler.

Hvis du har problemer med at uploade dit billede er det nok større end 10 MB (lagerplads er dyrt). Prøv eventuelt at konvertere billedet til webp, eller upload til catbox.moe i stedet og post et link til billedet i stedet for at uploade det.

founded 2 years ago
MODERATORS
 

Dette er tråden, hvor man kan snakke løst og fast om alt der har med mad at gøre.

Hvad har du lavet i ugens løb, og hvad står menuen på i weekenden? Uanset om menuen er pasta med ketchup eller créme brûlée, er man velkommen til at dele det

Denne tråd oprettes automatisk af botten hver torsdag kl 6.

Hvis du har spørgsmål til botten eller ønsker at bruge den på et fælleskab, så skriv til @President_Pyrus@feddit.dk .

God lille-fredag og bon appétit!

you are viewing a single comment's thread
view the rest of the comments
[–] libach81@feddit.dk 4 points 1 month ago (1 children)

Nu er jeg så heldig at der er et supermarked tæt på mig der importerer fra Mexico, så de kommer rimeligt tæt på og er milevidt fra de der standard Santa Maria. Men ellers ja, de er bedst hjemmelavede.

[–] Tralle@feddit.dk 3 points 1 month ago

Her ude i provinsen er det Santa Maria eller et eller andet Salling/discount halløj.

Så giver det mere mening at købe noget masa og lave dem selv. Så kan man også få dem med blå majs 🙂

Og keder man sig så laver man ekstra mange, som man så lige kommer til skære lidt i stykker og taber i det gyldne gyldne hav til de er sprøde og så lidt guaca til😊