Altså grøntsags kebab? Hvordan fungerer det?
Mad og drikke
For billeder, spørgsmål, diskussioner og alt relateret til mad og drikke - lige hvad madhjertet begærer!
Opslag på fællesskabet skal være relateret til mad eller drikke, og opslag og kommentarer skal altid overholde feddit.dk's regler.
Hvis du har problemer med at uploade dit billede er det nok større end 10 MB (lagerplads er dyrt). Prøv eventuelt at konvertere billedet til webp, eller upload til catbox.moe i stedet og post et link til billedet i stedet for at uploade det.
Der er generelt stadig kød i, oftest kylling. Men mindst lige så vigtigt er stegt aubergine, kartoffelskiver, rødkål mm., smuldret hvid ost og dressing. Der er normalt en stærk, en med hvidløg og en med urter, og hvis man er kender bestiller man "mit alles" og får alle tre.
Det lyder lækkert! Jeg har selv et flip med at lave bagte auberginer til meze og andre mellemøstlige anretninger, og den der sumak/rødkålssalat!! Hvordan er kartoffelskiverne i den kontekst, er de dybstegte eller hvordan?
Ja, hos Berlin Gemüse Döner er det i hvert fald friturestegte skiver der proppes i, præcis de samme man får ved siden af som "pommes frites".
Jeg har besøgt Berlin Gemüse Döner på Søborg Hovedgade utallige gange og fået "mit alles". Det er lækkert og lidt overvældende, og det er ikke for sjov man får en gaffel med.
Tilfældigvis ligger den lige over for Ismageriet, så desserten er også sikret 😊
Jeg har også fået anbefalet The Döner på Frederiksberg Allé og Gammeltorv, men jeg har ikke fået prøvet dem endnu.
Uhh, jeg kommer faktisk jævnligt i nabolaget. Den må jeg da prøve snart!