Jeg ville lave tærte den anden dag, men glemte at købe tærtedej.
Jeg er meget en opskrifttype, men jeg valgte at freestyle og forsøge at blande tærtefyldopskriften med min æggekageopskrift.
Så det endte med en tripel ost, broccoli, bacon æggekage på dagsgammelt surdejsbrød i stedet.
Nøøøøj det blev lækkert!
