Yum
Mad og drikke
For billeder, spørgsmål, diskussioner og alt relateret til mad og drikke - lige hvad madhjertet begærer!
Opslag på fællesskabet skal være relateret til mad eller drikke, og opslag og kommentarer skal altid overholde feddit.dk's regler.
Hvis du har problemer med at uploade dit billede er det nok større end 10 MB (lagerplads er dyrt). Prøv eventuelt at konvertere billedet til webp, eller upload til catbox.moe i stedet og post et link til billedet i stedet for at uploade det.
Ja, det er virkelig en af de skønne retter, som jeg får lavet alt for sjældent
I øvrigt er mosen en kartoffel-sellerimos, med cirka 2/3 kartoffel og 1/3 selleri. Det giver altså en skøn nøddeagtig smag til mosen, som jeg holder utrolig meget af, og gør den lidt mere let. Hvis du synes at kartoffelmos godt kan blive lidt for tungt, så ville jeg prøve at komme lidt selleri i også!
nøddeagtig smag til mosen
Jeg har hørt at man også kan opnå dette hvis man bruger aspargeskartofler i stedet for de almindelige.
Jeg har faktisk aldrig overvejet at lave mos af aspargeskartofler. Min tanke er at mos skal laves af kartofler, som nemt koger ud. Og det ville jeg virkelig ikke beskrive aspargeskartofler som
Lyder som noget der bør prøves af 😉
Ja, det er ikke umuligt på et tidspunkt. Men kartoffel-sellerimos er altså virkelig også lækkert