this post was submitted on 04 Nov 2025
12 points (100.0% liked)

Mad og drikke

158 readers
4 users here now

For billeder, spørgsmål, diskussioner og alt relateret til mad og drikke - lige hvad madhjertet begærer!

Opslag på fællesskabet skal være relateret til mad eller drikke, og opslag og kommentarer skal altid overholde feddit.dk's regler.

Hvis du har problemer med at uploade dit billede er det nok større end 10 MB (lagerplads er dyrt). Prøv eventuelt at konvertere billedet til webp, eller upload til catbox.moe i stedet og post et link til billedet i stedet for at uploade det.

founded 2 years ago
MODERATORS
top 7 comments
sorted by: hot top controversial new old
[–] HejMedDig@feddit.dk 6 points 7 months ago (1 children)

Rasmus Munk har så mange tossede ideer!

Fedt at han engagerer sig i sådanne ting, der kan gøre godt uden for hans restaurant. Han har også altid haft en forkærlighed for at anvende ting der normalt ikke bliver brugt

[–] EvilCartyen@feddit.dk 5 points 7 months ago (1 children)

Jeg er vild med Rasmus Munk, og har været heldig nok til at spise på Alkymist hvor han selv serverer en stor del af retterne. Jeg elsker hans vision om at bruge "affaldsprodukter" til at lave vidunderlige ting.

[–] HejMedDig@feddit.dk 2 points 7 months ago (1 children)

Jeg var på den gl version på Århusgade, og vi var de eneste gæster. Han kunne fortælle mange gode historier om mislykkedes madeksperiementer

[–] EvilCartyen@feddit.dk 2 points 7 months ago

Jeg spiste I den store nye under Corona, vi var langt fra de eneste gæster 🙂 men der var stadig personlig og vedkommende betjening, selvom det jo er et gigantiskn setup.

[–] SorteKanin@feddit.dk 4 points 7 months ago

Gad godt prøve det. Jeg blev ret hurtig vant til sukkerfri sodavand og det smager jo også bare lidt anderledes, så hvis det her er tæt nok på rigtig chokolade kan man nok sagtens vænne sig til det.

[–] bobslaede@feddit.dk 4 points 7 months ago (1 children)

Jeg kan godt lide chokolade, men ikke lys. Jeg skal helst have noget bitter på godt over 70% for at blive glad.
Det her ligner lidt sådan en lys chokoladebar.
Kan det måske laves lige som mørk, og mere bitter chokolade?

[–] EvilCartyen@feddit.dk 4 points 7 months ago

Jeg er selv til mørk chokolade - og jeg har ikke prøvet denne her, men jeg synes det er meget interessant. Ville være meget klar på at prøve, men tror ikke det er til salg i butikker endnu. Håber det kommer snart.