this post was submitted on 16 Apr 2025
21 points (100.0% liked)

Mad og drikke

158 readers
4 users here now

For billeder, spørgsmål, diskussioner og alt relateret til mad og drikke - lige hvad madhjertet begærer!

Opslag på fællesskabet skal være relateret til mad eller drikke, og opslag og kommentarer skal altid overholde feddit.dk's regler.

Hvis du har problemer med at uploade dit billede er det nok større end 10 MB (lagerplads er dyrt). Prøv eventuelt at konvertere billedet til webp, eller upload til catbox.moe i stedet og post et link til billedet i stedet for at uploade det.

founded 2 years ago
MODERATORS
 
top 7 comments
sorted by: hot top controversial new old
[–] Urt@feddit.dk 4 points 1 year ago (1 children)

Jeg synes din tallerken er vildt fed

[–] TDCN@feddit.dk 5 points 1 year ago (1 children)

Tak. Den er fra en lille japansk butik i Kbh som desværre er lukket for nogle år siden, men har set lignende skåle rundtom i anden små butikker så hold øje. De er ikke ualmindelige.

[–] Urt@feddit.dk 2 points 1 year ago

Det vil jeg gøre - tak! 😊

[–] Klorofyl@feddit.dk 2 points 1 year ago* (last edited 1 year ago) (1 children)

Ser godt ud, @TDCN@feddit.dk.

Er det asparges fra haven?

Btw, hvad er ideen med dit brugernavn? Tdc? Tele Danmark Communications?

[–] TDCN@feddit.dk 4 points 1 year ago (1 children)

Nej desværre ikke fra haven men de er godt nok økologiske og så en dåse hvide asparges + lage fra dåse oveni.

Mit brugernavn er ikke noget særligt. Et akronym for et andet gammelt brugernavn som gav lige så lidt mening. Det behøver ikke være så vigtige for mig andet end at det er genkendeligt hvilket jeg håber lidt det er.

[–] SorteKanin@feddit.dk 2 points 1 year ago (1 children)

Der er sådan lidt xkcd over det :)

[–] TDCN@feddit.dk 2 points 1 year ago

Fedt, det havde jeg ikke en gang selv tænkt på :D