this post was submitted on 04 Sep 2025
9 points (100.0% liked)
Mad og drikke
158 readers
4 users here now
For billeder, spørgsmål, diskussioner og alt relateret til mad og drikke - lige hvad madhjertet begærer!
Opslag på fællesskabet skal være relateret til mad eller drikke, og opslag og kommentarer skal altid overholde feddit.dk's regler.
Hvis du har problemer med at uploade dit billede er det nok større end 10 MB (lagerplads er dyrt). Prøv eventuelt at konvertere billedet til webp, eller upload til catbox.moe i stedet og post et link til billedet i stedet for at uploade det.
founded 2 years ago
MODERATORS
you are viewing a single comment's thread
view the rest of the comments
view the rest of the comments
Har ikke det store at berette om madmæssigt.
Vi får en del retter bestående af vildsvin ( fra Sverige ), tomat, urter og en del bønner og linser. Kan godt lide den måde man bliver mæt på, og hvor hurtigt det er at spise ;)
Elles blev hustruen og jeg nødt til at tage på pizzaria tidligere på ugen. Vi skulle egentlig have været til fælles forældremøde, men min hustru påkørte en stor sten der blev skubbet hen ad vejen af en anden bil, hvilket punkterede dækket og lavede en kedelig bule i fælgen. Jeg havde valget mellem at køre ud og rede min hustru, eller at tage alene til forældremøde, og lade hende stege på en landevej udenfor en mellemstor sjællandsk by. Jeg valgte selvfølgelig at rede min dejlige hustru, hvilket bevirkede, at vi ikke kunne nå forældremødet. Men da børnene nu alligevel blev passet, kunne vi lige så godt tage ud og spise:
Glasset er da bestemt halvt fyldt hos dig. Bilen punkterede og fik en bule, men skidt pyt, I slap for forældremøde og spiste pizza i byen :)
Hehe ja, det kan der måske være noget om. Tror det handler om, at det er hændelser jeg alligevel ikke har kontrol over. Så hvorfor lade sig påvirke? Det er bare ting der sker hen ad vejen som man må tage sig af ;)