this post was submitted on 14 Aug 2025
12 points (100.0% liked)
Mad og drikke
158 readers
4 users here now
For billeder, spørgsmål, diskussioner og alt relateret til mad og drikke - lige hvad madhjertet begærer!
Opslag på fællesskabet skal være relateret til mad eller drikke, og opslag og kommentarer skal altid overholde feddit.dk's regler.
Hvis du har problemer med at uploade dit billede er det nok større end 10 MB (lagerplads er dyrt). Prøv eventuelt at konvertere billedet til webp, eller upload til catbox.moe i stedet og post et link til billedet i stedet for at uploade det.
founded 2 years ago
MODERATORS
you are viewing a single comment's thread
view the rest of the comments
view the rest of the comments
Altså du mener i bunden af ovnen? Eller er den lavet på en grill/pizzaovn?
Grill giver varme ovenfra ikke? Det er ikke noget jeg har brugt til pizza før. Jeg plejer heller ikke at bruge varmluft, men måske skulle jeg prøve det? Min ovn siger dog maks 275 grader hvis jeg bruger varmluft, mens den har 300 grader hvis jeg bruger normal ovn. Men jeg kunne måske varme op til de 300 og så slå varmluft til for at få noget ekstra 🤔
Den er bagt meget højt oppe i ovnrummet. Tæt på de øverste varmelegemer. Det er i en almindelig ovn.
Jo brugte grill oven fra.
Hvis du varmer den op til 300 grader og så tænder for varmluft, vil den vel ikke starte varmluftvarmelegemet, før ovnen er under 275 grader.
Btw ville jeg ikke stole så meget på den angivne temperatur. Den vildeste ovn jeg har haft stod angivet til 260 grader, men blev plus 300 : ).
Grill + varmluft giver helt uden tvivl det bedste resultat i min ovn. Har jeg lige fundet ud af. Har ellers også brugt over og under varme uden varmluft og grill.