this post was submitted on 28 May 2026
8 points (100.0% liked)

Mad og drikke

158 readers
4 users here now

For billeder, spørgsmål, diskussioner og alt relateret til mad og drikke - lige hvad madhjertet begærer!

Opslag på fællesskabet skal være relateret til mad eller drikke, og opslag og kommentarer skal altid overholde feddit.dk's regler.

Hvis du har problemer med at uploade dit billede er det nok større end 10 MB (lagerplads er dyrt). Prøv eventuelt at konvertere billedet til webp, eller upload til catbox.moe i stedet og post et link til billedet i stedet for at uploade det.

founded 2 years ago
MODERATORS
 

Dette er tråden, hvor man kan snakke løst og fast om alt der har med mad at gøre.

Hvad har du lavet i ugens løb, og hvad står menuen på i weekenden? Uanset om menuen er pasta med ketchup eller créme brûlée, er man velkommen til at dele det

Denne tråd oprettes automatisk af botten hver torsdag kl 6.

Hvis du har spørgsmål til botten eller ønsker at bruge den på et fælleskab, så skriv til @President_Pyrus@feddit.dk .

God lille-fredag og bon appétit!

you are viewing a single comment's thread
view the rest of the comments
[–] Junkers_Klunker@feddit.dk 5 points 3 weeks ago (1 children)

Her til aften blev pizza på grill mødommen taget, overall var det en succes selvom der var lidt for mange våde ting på. Men man skal jo starte et sted 😊

Derudover er køkkenhaven ved at blive oversvømmet af rocula da jeg igen i år har sået alt for meget, så fruen og jeg lever nærmest af det, men det er vidst lidt af et luksusproblem 😅

[–] President_Pyrus@feddit.dk 3 points 3 weeks ago (1 children)

Man kan vel ikke klage over at have for meget rucola!

[–] Junkers_Klunker@feddit.dk 2 points 3 weeks ago (1 children)

Nej den eneste anke vi har er at vi ikke kan nå at spise det da det kun er godt i et par uger 😅 fik bredsået en række på ti meter i stedet for at dele såningen op i to forskudt over en måned.

[–] President_Pyrus@feddit.dk 2 points 3 weeks ago (1 children)

Så håber jeg da at jeres naboer også er glade for rucola 😂

[–] Junkers_Klunker@feddit.dk 3 points 3 weeks ago

Naboen til den ene side henter dagligt og familien har fået strenge ordre om at tage imod alt det vi kommer med 😂